2008年9月21日星期日

東京自由行_2008-09中秋節東京購物之旅 - 序言

2008-09中秋節東京購物之旅 - 序言

文章日期:09/21/2008 02:30 pm
2008-09中秋節東京購物之旅 - 序言
我去旅行的目的通常是觀光,但今次就完全唔同,目的只有一個 - 購物.
在這四日三夜的行程裡,大部份要去的地方也是買玩具熱門地點.包括:上野,中野,秋葉原,東京地鐵店(朝日電視台專門店),六本木朝日電視台禮品部等等.
今次旅行希望可以滿載而歸.
而我們兩人,帶了兩個喼,兩個大旅行袋,兩個背囊.
而今次與四年前那次去東京一樣.細急放系大喼裡出發.
未出發之前就比叮叮玩一陣吧~
唔知會怎樣回家呢!!




這次旅行,我沒有給公司的同事知,原因這間公司每次知道我去旅行都要說:你又去旅行呀,你咁多假去旅行,唔洗做呀,你個位冇野做的嗎?聽好多好多好難聽的說話,所以我決定以後去玩都會低調啲.我未試過去旅行要咁的.我對這間公司其實已經沒有太大感覺了,每天回公司只是做應做的工作,其它什麼同事關系,開心等等全部也沒有.其實我真的很討厭這公司的人事關系,一間公司70幾人,我可以說一個朋友都沒有,每個人都系攻於心計的.如不是懶搵工或可以格個星期六不用返工,我想我已經早已離開這公司了.
前兩天我阿頭突然說,你比晒啲野你的同事做正在計劃遲職呀!人家唔知,但我不會不給雙糧你的.其實我到今日為止雖然經常都唔想做,但我只答佢,我沒有講過.
後來我想,可能系佢唔想我重留系到而已.佢可能想我快啲離開呢!!!我以後應該怎樣打算好呢!!!!

沒有留言:

發佈留言