2010年11月14日星期日

叮噹多啦A夢產品_太太太八厭

太太太八厭

文章日期:11/14/2010 09:45 am
豹仔已回來了我家幾天了,在這幾天裡,我發現牠真的八厭了很多很多.
牠專聊事鬥非(聊叮叮噹噹,咬佢吔),攪到佢吔兩隻野惡晒.
牠專在屋內快速地走來走去,攪E樣,攪這樣.
牠會突登走去咬人後走開.而受害者便是建建了(咬到流晒血).而我不知是不是惡一些,牠暫時還不敢對我做出E個行為.
來了幾天,我都是尤得牠整屋四處走,但昨晚我忍受唔住啦,他整爛了我買了好幾年的叮噹公仔呀.....這隻叮噹公仔是一對的...現在爛了一隻.....實在實在好過份.....爛了的公仔實在買了好耐....我想要買番都買唔到


結果,我決定牠在我家的最後一天(明天牠的主人會來接佢走)要比啲教訓佢....就系唔比佢走得咁開心...佢的活動範圍就只可以食野,飲野,去厠所同訓覺.



佢當然有叫啦...但我一啲都唔彩佢.尤得佢...因為牠實在太太太八厭啦.
我真系第一次見一隻咁鬼曳的貓.
現在....佢咪聽話咗囉...因為想走都走唔到.


聽住....佢只系"好似"聽話咗....因為走唔到...實際其實冇乜改好過.因為叮叮行近佢都系聊事鬥非....唉.....


如果我一早咁做就唔會攪到隻叮噹公仔爛左.唉............
我真系未見過一隻咁曳的貓.

沒有留言:

發佈留言