2013年9月11日星期三

貝澳露營記_2013年9月7-8日(兩日一夜)貝澳露營

放了個短暑假(8月出了外玩)今個星期我們又出動了,今次的地點是貝澳營地。

星期六早上待建放工後,晨早7:30便出發往貝澳(仲早過返工呢~)到達營地時11點也未到呢~






今天帶了在沖繩買的新冰箱與雜物掛袋(其實人吔是用來晒咸魚的呢~)
100円而已~~我覺得超便宜囉~~爛咗再買過~嘻嘻!
建建的活動當然不少得的就是出海釣魚,而我自釣到魚後亦加埋一份子,齊齊在海中央呢~
 你睇下佢個衰樣幾開心~~
 第一次出海時,建建搵的石頭太細了,結果船不停漂出大海,無法之下我吔回防鯋網勾住浮波釣才冇再漂出大海,而建可能因要成日把艇爬返入岸邊,攪到佢只釣到一條魚毛毛而已...而我~~哈哈~~威啦~有8條收獲,這星期六的我大獲全勝~~開心死我啦~~

星期日我出馬,找咗兩舊一大一小的石頭,而最後建揀了大那舊,結果我吔終於安然地在海中央沒有再被漂出大海了~~
 馮生也在海中央齊齊釣呀~釣呀~

星期日我吔繼續出動,11點出海到3點才回航,回航原因是...發現船漏氣呀~~~大件事~~~當時我吔在距離防鯋網多一倍的距離的海中心,我吔立即以超高速爬呀爬呀~~15分鐘回到岸上,見到隻船已經漏咗起碼1/4氣~~嚇死我~~好彩冇事~~
但我吔的船要報消嗎~~~只玩咗3個月而已~~~好傷心呀~~

回到家我查看可否找出那裡漏氣,但聽來聽去都聽不到(漏氣的洞可能太小了),可能要用水才可以找到呢~
但我不明白,為何外層與內層兩個氣室一起漏氣呢~我當初買它是因為覺得這比較安全,但現在發現原來不是呢~下次再買都不知買那款才好了~

星期日~~建比我釣多好多,我只有4/5條(忘了4條定5條)
但雖然數量冇他多~~哈哈~~圖裡最大的3/4條也是我釣的呀~~哈哈~~開心死我~~
但...我只釣到沙鑽..我想要黃腳立呀~~

這星期六日,貝澳營地依然是處處滿滿的~有一個營位更加紥了6個營~一睇這當然是早出晚歸的自由行了~

開心的時間過得特別快,星期日9點半,我吔又收拾好所有東西回家去了~~




沒有留言:

發佈留言