2013年10月7日星期一

黃石碼頭釣魚記_2013年10月7日

剛剛的星期六,建建公司因有釣魚活動,所以我們並不能去露營,淨落來的星期日,建決定去黃石碼頭釣魚。


 因為我們冇許可證,車泊了在閘口前後改坐巴士往黃石





 我們的午餐
 很多人玩風帆呢~
食完野便急急去釣魚



 黃石碼頭的船來往不斷

                           

好快~建便有收獲了

 而我也..釣一下呢~

我都有收獲呢~
建建再有收獲,這條是建建今日最大條的一條
今日有好多消防員在黃石碼頭出現,不知道發生咩事呢~
牛牛也來熱鬧熱鬧

營友在灣仔露營完,再來這裡一起釣下魚呢~結果齊齊釣到9點才坐巴士離開。
建建再有魚上釣,今天佢共釣咗13條,而其中三條是我的~嘻嘻~是最細最細的三條。



玩咗一日,又回家了~

今天的魚獲

 營友釣的~而亦請了我吔食呢~~
回家後即時食魚及魷魚當宵夜呢~~好味道~~

今天的相是用新買的NOTE 3影的,可以影到好多唔同的效果及效果都好好呢~~冇買錯!!嘻嘻!!


6 則留言:

  1. 你部Note 3 影出來啲相又幾清喎,我週六日都去咗露營釣魚,釣咗個零鐘都有十幾條呀。^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真系都幾好呀~~嘻嘻!!你去了邊到露營呀~~

      刪除
  2. 我去咗貝澳露營呀,我影咗啲相喺我個Blog度,得閒過來睇吓啦。 http://hunter0001.blogspot.hk/

    回覆刪除
  3. 亞健嘅魚穫都唔錯呀....你部手機影出來嘅特別效果幾好呀...好像掃描相咁....
    隻魷魚好好味呢....唔係日日食都唔怕嘅....
    d 魚仲好味呀....

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀~~所以隻魷魚我食咗大部份,因建要食魚呢~~
      魚..我只食了大條背脊的肉,細條的佢要慢慢食~嘻嘻~~~

      刪除