2013年12月9日星期一

縫紉作品6

已經一段時間沒有新作品啦~因之前真的有些忙呢~~
今個星期難得在家而亦又有新書新布在手,一連做了幾個小袋仔,但手功就真的有袋改善了~~唉~~


這款袋我整咗好幾個了,而這個是再整比朋友的,因之前整比朋友那個可能用得多,掛帶位的耳仔難了~~所以再用另一塊布整個嗰新比佢~~

這塊主布是在沖繩買的~~新的幾靚,但已經比我用晒呢~~
下年去沖繩再買過先~~嘻嘻!!


 裡面用花花布也幾靚~~


 這是新買的書仔教整的,這款袋也幾靚有兩格可以放東西好方便~~但我的手功真的太差了~~連拉鏈位都車到一些窄一些寬; 另外我襯布也襯得唔靚呢~~失敗失敗~我要再車過~也可以車細一半SIZE當銀包仔用也可以呢~~

(尺寸:22CM長;17CM高)

左手邊的叮噹嘜頭其實是我的叮噹衫後的嘜頭,嘻嘻!!




這個是早前整的,手功比剛整的叮噹好好多呢~~

 這款小袋仔也ok呀~~不過我覺得個蓋我做得太硬了,應該做軟身一點會更加好看~~
(已經有同事願意收留它~~太好了~~)


 這款就是最失敗的~~我應該跟書仔指示只加鋪棉不加布衬,結果做了出來~~好差呀~~
這本來是我未做之前最喜歡的一款,現在變成最唔鍾意的一款呢~~
再做再做~~


 這個銀包仔也幾易做效果幾靚~~但我用燙斗太熱了,令到鋪錦縮埋,好彩外觀看不見,只是裡面而已,都可以接受啦~~
這亦有歸宿~~嘻嘻~~



沒有留言:

發佈留言