2013年12月11日星期三

縫紉作品7

星期日造的袋做得實在太差勁了,我完全接受唔到,所以第二日再接再厲再做過,星期一晚跑完步拾好家約11點多開工再做過,做到凌晨2點呢~而袋做了出來後好滿意,這次比90分自己~~嘻嘻~~但我做袋還是未夠細心,因竟然出現了離譜的錯誤啊~~


這個就系我唔訓整的袋了~~好滿意~~車得好過之前那個好多好多~~而襯藍色布亦好睇好多呢~~嘻嘻!!




你吔睇下以下比較便會好清楚~~
這個是失敗品,拉鏈寬度唔平均。

拉鏈前後亦收得好差~~


這個是昨晚整的~~
拉鏈幾整齊~~




頂部兩邊的拉鏈亦收得好好多~~




雖然拉鏈滿意,但我做事實在太大意~~你吔睇下~~
頂部的拉鏈頭放錯方向呀~
結果上下拉鏈方向不一....


星期二返工返夜,照理平時我會訓晏啲,但7點幾醒了後就訓唔番了,腦內不停想個相同的小銀包我應該點整~~結果8點幾起床,約10點又開工續繼整小銀包~

這個銀包仔是我自己量尺寸做的。

約12點,小銀包又出爐了~~這個亦好滿意~~


下格有足夠位置放八達通

上格亦可以放最大的1000蚊有餘~~


拉鏈亦車得好整齊,今次拉鏈冇攪錯方向~


好靚好靚~~
E家~大小我已經用緊了~~嘻嘻!!

做了三個相同的我,我知道我第一個失敗在那裡,就是我剪裁縫份時太是旦,是旦剪了個縫份便算,但其實這個袋的縫份好重要,必須每邊預留整齊的1CM,這樣才能準確地對齊拉鏈位呢~


沒有留言:

發佈留言