2014年3月30日星期日

縫紉作品10

好一段時間冇放作品上來啦~~
現在就把我近期的作品比大家睇下啦~~嘻嘻!!

最近,我覺得自己進步了呢~~


買咗小米電,當然整返個靚靚袋比佢啦~~


叮噹的~當然系我的啦~~嘻嘻!!
蟹仔款是建建的,這是做給建建的第一件手作~~

你吔一定諗,我整咁多,又送比唔同人,點解建建現在才有我的第一件手作??這是因為建建是男仔,我做的全部都系女仔款,想做這又似女仔,做那些又似,結果到現在都未做呢~~
而其實這蟹仔袋也有些似女的呢~~唉...

 車得好整齊,好開心啊~~
真的進步不少呢~~


早前做咗一個,而也覺得太細,其後又給我攪到個袋好羞,所以再做一個~~
這個大的諗住送比朋友呢~~嘻嘻!!


這款銀包我第一次做,但做得不太靚,我遲啲一定要再做過先得~~
SIZE放到500蚊~~

卡位好窄呢~~

右手的是早前做的,但袋口太窄了~
卡呀~身份証都放不下,所以後來再做過左手邊的那個~~
做大了~~SIZE剛剛好~~

 早前亦做了這個給朋友,但又是做得太窄,今天再做過一個~~

這個比我的感覺是做咁多個這款包以來,做得最靚最好的一個呢~差些想留番比自己~~嘻嘻!!

這款是飯盒袋,諗住送比同事的~
唔知她喜不喜歡呢~~



早前同事要求做的鎖匙包~~
(這款與之前做比朋友的電話包一樣款,不過尺寸唔同改成鎖匙包呢~)

細佬女友要的A4尺寸文件包~
(其實又是常常做那款,不過尺寸大些而已~~嘻嘻)


營友提供靚靚的防水布,做了簡單的索繩袋給她~~


沒有留言:

發佈留言