2014年3月31日星期一

2014年3月21-23日_兩日兩夜貝澳露營

這個星期五建建放假,所以中午建建便出發往貝澳~而營友更早,早上已經出發呢~~嘻嘻!!有得玩當然越早越好啦~但我因為要返工,所以依然是放工後才出發~但其實今個星期已經早些,因為我早上返工時已經把背囊帶在身上,所以放工後便可以立即出發,而在8點多些已經到達營地與建建及營友一起吃晚餐~~這星期又系開開心心的週未的開始~~



~~今個星期露營的天氣相當好~~




星期六的晚餐好豐富呀~~
有第一次買來食的"釀鯪魚肉"

~這其實是鱲腸~


第二日早上的早餐
建建竟然把奶黃包+燒賣咁樣蒸....
結果....叮噹看見都哭啊~~唉...
今個星期..忘了帶杯....唯有用碗飲咖啡吧~~ 


超迷你調味品樽...建建放入去時都有啲難度呢~
煲煲下水....穿底了.....

今個星期的家....建建紥到塊圍邊布....怪怪的...
但又好穩陣呢~



營友的家依然是原美家的代表作~~

今個星期的貝澳沙灘全是海草.....
會有魚獲嗎.....


星期六食完早餐(其實已經11點多12點)
便出發往望東灣釣魚....他們問我想唔想濕腳,我說不想,所以要行遠些的一條路....但結果...因為今日水漲得太利害,平時不會浸的地方也浸了...結果...著住波鞋的我....


第一條石仔路還可以行過...但第二條...


但第二條石仔路...我行不過了...結果...
真的嚇死我...嚇到我...唔敢望...
好彩最後都冇事....唉...以後都唔制了~~



之後我們繼續行,應該行了半小時吧~~

 原來行了10多20分鐘,只系到達我們經常在營地看見的屋前面...如不是水漲,可以行少很多地方呢~~
(今日漲到跟本濕腳都行唔過,因應該連pat pat都會濕呢~)

竟然有人用圍網捉魚...

到啦到啦~~到達目的地,又見那船在我們前面捉魚...激死...咁樣今日我吔會釣到魚嗎???


釣魚前有意外活動...嘻嘻~~有好多意外收獲呢~~
這叫人棄我取,一於物盡其用~~
玩完尋寶,要開始今日的活動~~而我當然是游手好閒的一員啦!!

各人努力釣呀釣呀~~各人也有收獲~~



竟然意外地有啤酒飲~~
這要多謝營友大膽地問人可否賣給我們~~
 這條是今日最大的魚獲...


今日啲水其實好清好綠,好靚~~

 營友勁....連海參也釣咗上來
原來海參會有白色物體吐出來的..


我吔便是在這個碼頭釣魚
今日的魚獲都算系咁了...釣完魚當然要劏魚啦~~
這...交比建建吧~~


玩到四點幾,要起程回去了!

似唔似鄉下佬出城呢~~嘻嘻!!!


水開始退,我吔可以在這裡回營地~~


兩人一起運送我吔的戰利品先...
 幾合拍...
 成功到步~
已經5點幾了~~我吔要快快食啲野,因我吔玩到連午餐都未食~~

食完午餐再圍埋吹下水先
~~

各人開始忙著煮晚餐
 用湯匙煮油倒在魚面....
咁都比佢諗得出....勁!!


是日晚餐出爐啦~~9點多,開飯啦!!!

美味的一餐~~


本來還有木瓜雪耳糖水的,但因實在太太太飽及煮得太夜啦~(1點),最後我吔放棄留待明天食...


星期日的早餐亦是超豐富,我與建建只是提供南瓜豬骨粥,其它也是營友的...食完後真的包到我呀~~~


此豬骨煲後覺得冇咩豬骨味,以後也是買返傳統的燒豬骨好啲~


食完早餐,收拾營等等物品外,今個星期齊齊跟營友在營地做針紙...
 他的另一伴就努力補充體力~~

做完針紙,食飯碗凍冰冰的糖水先...


時間過得好快,我吔又開始食晚餐~~
當然又系好豐富啦~~



 食完,玩完,開心完,又是時候回家了~~

開心的週未,下次再來玩過~~

沒有留言:

發佈留言