2014年3月30日星期日

真假小米電

早前好開心咁在淘寶買了小米電,但買回來測試後只义得一次note 3,咁我就知道原來我買的小米電是假貨呢~~~唉...受騙了~~因正版的小米電在官網說應該可以义到2次有多note 3呢~~
(買的時候,淘寶網口口聲聲說是原裝正版貨...)


其後的星期一,再次上網買小米電,不過我這次在小米官網買,哈哈~~~竟然一買就給我成功買到了~~嘻嘻!!!
(明明說12點先開售,但我11點半已經可以在小米網買到呢~~)

電回來了~~測試後真的可以义到note 3兩次有多~~好勁呀~~

以下是一個真一個假,你吔估下邊個系真,邊個系假...





睇得出嗎~~~真的一模一樣樣

其實左手邊是真,左手邊是假呢~~

沒有留言:

發佈留言