2014年9月18日星期四

生日

好快又一年了~~唉...這代表我又大了一歲~人到差不多年紀就不想記得自己幾多歲~而我,就是呢~~嘻嘻~~我今年幾多歲???我的答案是...唔知呢~~嘻嘻!!

今日的我食咗三款蛋糕,一個同事,另一個是建建沒有說之下突然拿上公司與我吔一齊食,最後一件是在餐廳食的~~好開心~~










今晚,我揀咗系這間細佬女朋友介紹的餐廳食,因我同建建食蛋糕已經食到好飽,所以我吔冇食麵,pizza,但也已經好滿足呢~

下次我吔一定要再來食,因實在又平又好味,啱晒我口味~~嘻嘻~我與建建以後又多個選擇了!!








我吔食咗






埋單200有找~~

其後建建還未夠鐘返工,所以就去淘大行下,在商場裡有好多扭蛋機,建建話想睇下有咩我鍾意,其實我冇太大興趣~因宜家扭蛋10幾蚊一隻我覺得好貴呀~~

但就這一看竟然有超意外收獲~竟然我之前扭過的16蚊一次扭 蛋,現在1蚊一次呀~~哇哇哇~~~諗都沒有諗過咁平~~我換了20元(建比錢)扭了19次~簡直系超開心~這真系一件太好的生日小禮物了~~(如果唔系佢堅持去睇下,我系唔好行去睇的)

這鞋帶其實是小朋友用,我用不倒~但..我可以用來做手作材料呀~~嘻嘻!!






沒有留言:

發佈留言