2016年7月8日星期五

2016年6月25-26日_兩日一夜灣仔露營記

今個星期很熱,但絕對無阻我們去露營的興趣~




而今個星期我們的選擇是"灣仔"

很豪哦~由家直接坐車去黃石碼頭,$150哦~~



所以話咁快就到了~



營友已在




超簡單的午餐,拉麵一個


雖然建建昨天返通霄,但他也不休息,食完馬上出動釣魚,
而我冇釣呀~因我唔想釣魚仔,嘻嘻!!

而建建他也很好彩地釣到條大沙鑽呢~



其後陪我去對面岸浮潛
旦能見度很差呀
乜都睇唔到ಥ_ಥ



因為能見度低,而那裡我知道有海刺,所以我勁怕,
我去到見到狀況咁即時放棄回岸了~




建建繼續釣魚





營友也在努力




晚飯時間大家當然一齊食飯及聊天啦~







而我也有飲品

晚餐後食番碗糖水

雖然日頭熱,但晚上也有些凍

話咁快又第二天






很得意哦!!




建建續繼釣魚,而我就去游去

在大海到游水真系好舒服,好正呢~

游咗足足一個鐘!



游完再食飽飽,便慢慢拾野準備回家去了!










營友在海裡玩得好開心

建建在黃石試釣了一會兒,沒有什麼收獲,我們便回家去了




回到家~當然食番支凍冰冰的雪條啦!


建建今個星期的魚獲~

又是牠兩的~


沒有留言:

發佈留言