2017年1月29日星期日

2017年1月13-16日_岡山四天遊_Day 1(岡山市逛逛逛)

終於到出發日啦~既開心又失望,
因未出發前兩天已決定取消境港鳥取景點,
因那邊暴風雪呢(⋟﹏⋞)

行程改為全在岡山市的我們,我考慮是否租車而煩腦了一陣子,最後因時間實在太倉猝及建建的國際駕駛執照剛過期,最後還是放棄自駕(如要拿執照要早上開門立即申請後坐的士去機場)。

雖然這次旅程未出發前已發生意外,但希望其後旅程能順順利利啦~٩(^ᴗ^)۶~

航班12:05,可以悠閒地食早餐後出發。


已網上check in的隊也很長啊⁀⊙﹏☉⁀
好彩速度也很快(⌒▽⌒)



出發啦(≧▽≦)
 這班航班機上沒有娛樂設備,但其實也冇所謂,因有手機呢~



但如手機可以掛在坐位前更好...我下次便會改善,嘻嘻!!


有豆腐花~正!!

話咁快又到了~

雖然4:35已到達岡山機場,但6點才有車出市區(_ _|||)

唯有在這細細的機場裡逛消磨時間~




終於夠鐘(^▽^;)

在岡上駅附近有兩間東橫INN,但我今次旅程並沒有選擇,因為有一間比東橫INN更平的酒店(東橫INN約HKD500多些,但那間只需HKD344及HKD398一晚而已,不包早餐),那便是APA Hotel。

( ゚o゚),原來岡山駅有這店啊!買番個食先~

早餐要950円一位,明天試試~

房間感覺與東橫INN差不多~

剛放下行李已經急不及待出外四圍逛

第一處是100円店,我要買皮革用品,而建建亦要買種植的~

再逛逛超市
買個杮做宵夜~


今次他會買多少支呢(; ̄ー ̄A
我喜歡飲這款啤酒


1月來到日本,食士多啤利當然唔少得!
有一盒半價哦~~
就買這盒~~

建最近喜歡了食蕃茄仔

返到酒店食下甜品及士多啤利~
兩樣也很好味!!

再出外晚餐,今晚原本想食涮涮鍋,但在門口看見好像只有放題唯有放棄(我們不肚餓不想食放題)

改食拉麵



還有免費加麵或甜品,我當然要甜品啦~

再逛附近的激之安,我們揀呀揀呀~揀咗好多想買東西,但最後差不多全部放回在架上不買,因我們沒有帶護照在身冇得退稅...唯有明天才買吧(;^ω^)



 好想食番薯,但吃不下(⋟﹏⋞)

行返酒店結束第一天旅程~

今天的境港與鳥取




今天的岡山,天氣也不錯呢~







沒有留言:

發佈留言