2013年9月20日星期五

奶黃月餅

月餅我好少食更加不會買,包括買比自己或買給別人,因我覺得這是肥及不健康的食物。

半島的奶黃月餅聽聞好好食,但也不會令我有想買來試試的諗頭,因實在太貴太貴了(上年200幾蚊盒,今年更加加價到離晒普400幾蚊一盒),所以以我個人價值觀來說絕對不會有機會食到的~







但原來世事往往唔系絕對,今年我竟然有機會食到,
這當然不是我買啦~(嘻嘻~我又怎會買呢~)
同事請我食呢~


望著這個價錢百多元的迷你月餅,感覺覺得好貴重~~

其後我更加有機會食到另一款聞說亦是很出名的月餅"望月月餅"

兩款月餅食後的感覺是...又真系幾好味呢~但...對於我的想法沒有改變...我依然是不會買來食的.嘻嘻~~

除了這兩款外,我亦食了同事做的奶黃月餅


其實我覺得一樣好味~如要我比錢買,我會買這同事整的月餅給家人試試,因這是親手整的呢~
如是我...睇怕80歲都唔知可唔可以有心機做出來~~

沒有留言:

發佈留言