2015年8月22日星期六

2015年8月22日_參觀可樂廠

今個星期我們又不能去露營,因為我們要去參觀可樂廠呢~



進入大樓後,在大堂雪櫃裡的飲品可以任飲~

參觀樓層有三層,兩層為生產線,一層為博物館。
生產線那兩層,可以看見生產那邊的玻璃窗不能影相


便是他發名可樂的了~


對面的玻璃窗便是生產線了~

聽介紹說太空人前的可以是可以帶上太空的,每罐價值過萬元

不同的產品






這些是用再用環保料造成的~



可樂廠地庫有個污水處理廠

不同的包裝

博物館













以前賣可樂的機

如果屋企個地下一樣咁整~全放晒叮噹都幾好~


還有短片睇介紹可樂的歷史

睇片前還一人派了一支可樂一路睇一路飲~
還有禮物~
水袋一人一個~啱晒我吔去露營用

睇完片收完禮物,到買記念品時間
可樂廠我吔應該冇野想買的~
但建建竟買咗支記念版可樂~




參觀完可樂廠我吔下個行程是去麗豪酒店食自助餐

今早我與建建食了麥當勞做早餐~還未落格呢~
如果要用原價$298食這個自助餐真的太貴啦~
而我吔當然平很多啦~
(團費建建$130,貓貓$180)(因我不是會員呢~)









今日真的食了超超多野,超晒標亦超級飽~

食完後我們在街上行了個幾小時才回家還未能消化呢~

今晚...晚餐還是放棄吧~








沒有留言:

發佈留言