2015年8月29日星期六

2015年8月23日_西貢黃石碼頭出艇釣魚遊

這星期因為昨天要去參觀可樂廠,所以又冇得去露營了~唉...
唯有又出艇吧~其實也唔錯呢~嘻嘻!

這天我們為著爭取時間,晨早6點便起來準備出發~






到達黃石碼頭準備好出發已經9點多


我將會去的石垣島現在正在打大風,但香港就...




今天是死流,不知道魚獲會怎樣呢??




在還未到達想去的釣點前,給我們在海面上網到條小烏頭
我磅過,有7両幾


我們第一條魚獲


今天去碼頭的另邊


有時間劏咗條烏頭先

一有大船經過,我吔便會有浪


終於有條見得下人

魚又冇,訓陣吧~

再飲番罐啤酒


爽呀~~

我都有條見得下人啦~


原來有個小沙灘,早知帶野嚟游水啦~


釣魚八爪魚??原來釣到的是...

這條魚毛仔,而隻八爪魚食我吔條魚毛仔


好悶

唯有影下相吧~





雖然冇乜魚釣,但時間也過得很快~
又系時候回航了~
建建說其實咁爬又真系幾舒服的~


我吔離岸很遠,但水很淺,淺到我想只有我人咁高而已,我完全見到個沙底。



歸家前當然要沖洗乾淨隻艇啦~



整天的魚獲~計埋條烏頭只有2.3斤...唉...





唯有下次再努力吧!


沒有留言:

發佈留言