2019年4月25日星期四

2019年3月30-31_大陸兩日一夜飲飲食食之旅

2019年3月30-31_大陸兩日一夜飲飲食食之旅

🙄回想新年時...
(細佬)這個團都幾好...去唔去?
(我&建建)好呀~約幾時呀?2月唔得😥冇時間...3月🙄...要月尾哦...😓

結果這個2日1夜旅程由新年說到3月尾才起行。😅😅

雖然只是2日1夜,但我依然非常期待,
因為...這個是我們第一次與細佬兩公婆
+爸媽一起去旅行呢~
😍

2日1夜的旅程有什麼行程🙄🙄🙄
行程是食、食、再食😅😅😅



等了差不多2個月,
終於到出發的日子
😆

以先後次序編排的坐位表一看就知...
我們一家是最早名😅😅。
唉...塞車😣
平常的星期六,也超級勁多人☹

話咁快到食飯時間,
第一餐是:順德大良馬姐私房菜



10人10餸+水果,飽到...😅





老豆話:個窗濛查查,點影呀~
用地拖抺下先...🤩

雖然行程重點是食與住,
但點都應該有啲景點掛...🙄
又點會冇🤭第一個景點是:順峰山牌坊



老豆個肚腩...🙈


1個鐘自由時間,
唔知夠唔夠時間行一圈呢?

風景也唔錯。









要行快啲呀~就快夠鐘集合啦~
🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

好彩有條捷徑,由原本的4KM減少,
唔系一定會遲到。😅





做完運動再食過🤣🤣🤣
行程包每人一碗雙皮奶

有咩買呢🤔

格離店的辣椒醬都唔錯
🤗

第二個行是:逢簡水鄉











話咁快就到晚餐時間啦~
今晚食🙄黃媽媽金牌私房菜🤤



唔錯唔錯🤪






每餐也包2支汽水+1支啤酒,
而我哋因建建與老豆飲啤酒,
在同台團友同意下改為2支啤酒😁


真的很飽哦~

10人餐只要580,只有兩字形容,
~超低~



除食之外,此團另一賣點是"住"
而我有一半也因為住才報這個團~~
"新君悅國際酒店"








四圍行下...又是食🤣

雖然冇乜行程而又有車接送,
唔知點解都好攰~
😴😴😴


Day 2

早餐也幾豐富



E間酒店真系不錯~
😆😆😆
我查過,一間雙人房只系300幾,
真的超低住~


食飽飽,10點多出發開始今日行程

第一個景點:樹生橋








又食啦~
順德十三姨私房菜









又去邊呀?? 
"番禺十九涌海味街"

去過好幾次19涌的老豆話,
19涌的野好鬼,
但他又系E到買買買😅











 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍








兩日一夜行程話咁快就完,
在深圳灣口岸解散就束結。
回家?還未...仲要食晚餐呀😆

今晚我哋一家食:海底撈火鍋
聽就聽得多,食就真的第一次。

6點去到都要等位...😣
但等位等得一啲都唔悶~
因有得食...又有得玩😆


又比人打番家鄉😣

我...緊系唔啦~
系細佬🤣🤣


好野~有得食🤤









6個人食782.6,價錢OK啦~
E餐系老豆請的呀~
多謝老豆!!

食後覺得👀食物OK,而服務也一流

會唔會再嚟?
硬系會啦~🤭

真系要回家了~


玩咗兩日,有收獲嗎?
又點會無呀~🤣🤣


唔好以為淨系我買得多,
老豆比我買得更多🤣🤣


期待以久的兩日一夜話咁快便完,
雖然時間短又沒有什麼特別的行程,
但我依然很期待下次的來臨,
因可以一家人一起去玩呢~
😊😊😊








沒有留言:

發佈留言