2019年10月7日星期一

2019年8月3-12日(17?日)_10日(15日?)北海道+(千葉縣?)之旅_Day 13(柴又、第72回木更津港まつり花火大會)

2019年8月15日(四)Day 13
多雲有驟雨


星期一晚在酒店(滯留的第一個晚上)計劃行程時已知道今天有花火大會,問建建:我們去睇好唔好?當時他即時說:不去,咁多人,睇完都唔知有沒有車走。(他不喜歡去多人的地方)

第二日我再跟他說,我們在未睇完時即走呀~我想去呀,去呀~好唔好呀?建建說:你記得未睇完就要走呀。

yeah~可以去了!!
✌✌✌

今日可唔可以睇花火(煙花)呢?要下午才知道。
😟

雖然颱風接近,但天氣尚算不太差。
看著天氣預告跟自己說:冇問題的,應該不會延期的。
🤓

食飽飽開始今天的活動,去邊好呢?
🙄🙄

又不想去東京,在周邊有咩地方可去呀?
柴又駅吧~

柴又是早前發現的景點,原本打算10月尾才去,滯留後多了時間,就改為今天前往。

由千葉去柴又車程50分鐘並且要轉1次車。

架車咁特別嘅🤔
車廂很舒服😙,但總覺得怪怪地🤨,坐了兩個站後發現原來這是要額外加費的指定席😳,我們急急腳離開。😬好彩未有人查票😅

柴又🙄有咩睇的呀?


柴又是電影"男人真命苦"的背景無台外,這裡還有一條古色古香的老街「帝釋天參道」



懷舊商鋪


射中一粒糖炸☹







在"帝釋天參道"一直向前行便到達"柴又帝釋天"





再繼續向前行是有矢切の渡し(渡船)的公園

 天氣不太穩定,時雨時晴又大風😓
開始擔心今晚的花火大會會否舉行。😔

先用摩打駛離岸邊,其後用木槳搖往對面岸


行到出晒汗的建建有啤酒飲咩都涼番晒啦~
🤗
隨意選的午餐店~
味道...OK啦~



已經過了1點,但還未知道今晚的花火大會是否舉行。
😥
由千葉駅往柴又駅要在京成船橋出閘轉車,所以決定回程時四處逛逛。
這裡有激安之殿堂亦有7層的100円店,在100円店搵到我想買的東西😄。
2000円(風扇)...我想在淘寶50元以內已經買到。😑

終於知道花火大會會舉行✌✌✌,但行到又熱又攰攰地,返酒店沖涼舒舒服服再出發也好。
😁

我又想著哦😥

人越來越多。

由木更津駅落車後行1公里有多才到達觀賞花火的最佳位置,沿途有不同的臨時攤檔,食的玩的也有。





亦有人表演


我們一直向前行。


建建說:不要再行啦,這裡吧~
再行入去,一陣走唔到點算。

😺😺系嘅系嘅,就這裡吧~
等待時最好用來消磨方法的是食野😅







貓貓:建建,前面的電燈柱會唔會阻住影煙花呀?
建建:一陣黑晒,唔會睇到啦。

但實際是每一張相也有他(電燈柱)的存在。
😔

香港放煙花通常30分鐘內已經放完,但在日本時間很長,而今晚發放1小時20分鐘。

我用我僅有的攝影技術(即時上網查),影了這些一般般的相。
😅











已過了1個鐘,建建說:走未呀?
走走走,我即時用最短最快速的方法收拾並半跑半行的方法離開。

但見到靚靚煙花,有時也會忍不住停下來看。


跑呀跑呀~~🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♂️🏃‍♂️

到達車站時煙花還未放完😁
很快地,我們已上車離開~😁

我問建建:10月的trip我們落機那天,剛考又有花火大會,去睇好唔好呀?👉👈
建建:都可以。

✌✌✌👏👏👏

晚上駅內的熟食也有折,正!

😨😨😱😱又欠航...
這間Jet Star究竟咩事呀~

明天星期五查過國泰的機位狀況不理想,所以決定繼續留底,唯有祈求星期六不欠航~

但現在還在不安中。
😔

相關連結

(只要按下便可以跳至相關篇幅)


1 則留言:

  1. 第一次响日本睇煙花😄真係好開心
    但香港就......

    回覆刪除