2020年1月13日星期一

深圳飲食、卡啦OK遊_2020年1月12日

今日,連同朋友一家去深圳食+唱K😆

我未試過去深圳唱K啊,唔知會點呢~

這天,我們7點45起床,咁早起?
去飲茶當然要早啦😆
又去蘩樓🤗



建建買了2人套票
2人...食唔食得晒呀?😳

與服務員溝通一輪後,也不知道對方是否已經知道我們有買套票,最後拿來後才確定有😅
好好味😋

我們只叫多2樣食物,已經食到很飽
2人餐...🙄不是吧~

九方(商場)呢👀👀
點解搵來搵去都搵唔到...
原來改名了😅
有小朋友,玩遊戲最開心
😆




下次有時間我要玩這~😄
(其實我唔識呀🤫)

一路唱歌,一路火鍋+燒烤🤨
有機會要試下😄
又飲,今次我飲另一款味。
試後覺得還是士多啤梨+藍莓味好味些😋

我吔遲到啦~坐的士吧~

朋友介紹任食Buffet的卡啦OK店
堂會

🤩🤩
洗唔洗咁大間房呀~
 還有私人露台(吸煙所)
每間房亦有私人洗手間


大房3小時後有人BOOK咗,所以中途我們換一間較細的,雖然細些,但感覺也很好~😃

有咩食呢?
好多野食呀~😧

















原本打算唱歌後食晚餐,但最後當然根本冇可能食得下😅😅

深圳卡啦OK質素真的完全超出預期之內,大、美麗、乾淨、房間又靚、食物好OK又乾淨。

雖然唱歌我麻麻地,但我也很想再來過😆

下次會幾時再來呢,好期待啊!
😁



沒有留言:

發佈留言